Faceți căutări pe acest blog

luni, 29 octombrie 2012

Câştigătorii Concursului Naţional de Poezie Traian Demetrescu

Sâmbătă 27 octombrie a avut loc la Craiova festivitatea de premiere a celei de XXXIV-a ediţie a Concursului Tradem. Iată şi lista premianţilor:
Premiul I - Costel Drejoi, Slatina, jud. Olt;
Premiul al II-lea - Sude Emil Iulian, sat Pietrişu, jud. Prahova;
Premiul al III-lea - Havran Otto, Târgu Lăpuş, jud. Mureş;
Premiul special - Roxana Ştiubei, Craiova, jud. Olt.

Organizatorii se mândresc cu 60 de participanţi, dar ne spun că dintre cei 4 laureaţi doar 2 au venit la festivitate. Din punctul meu de vedere, lista premianţilor e cel puţin dubioasă, la un search pe google doar Roxana Ştiubei poate fi găsită ca şi poetă, premiată şi la alte concursuri şi publicată în diverse reviste. Restul...no name.


9 comentarii:

  1. nici nu mai particip alta data.ori se da pe sub mana,ori sunt prea buni si nu am nicio sansa,so,not chance anyway.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu merg pe varianta cu datul pe sub mana:) la anul voi face campanie anti-Tradem, sa nu mai participe nimeni :)

      Ștergere
  2. Craiova jud. Olt? Asta e nivelul? Pai ce rost are sa citesc restul articolului? Varza!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. pizda ma-sii, se poate intampla oricui, dar nu citi, cine te pune. asa am preluat si eu de la aia cand au publicat rezultatele. oricum persoanele "perfecte" asa ca tine, anonimule, nu sunt binevenite. stii, perfectiunea e la fel de invizibila si anonima ca tine. doar un concept.

    RăspundețiȘtergere
  4. No name? Dat pe sub mână? Cine dracu va încoronat pe voi regine peste naufragiul propriului vostru talent? Judecaţi voi cine are talent şi cine nu? Talentul dragelor, nu se regăseşte în egală măsură la mai mulţi poeţi, există doar talentul unuia sau al altuia aşa cum şi talentul are o limită de jos-mediocritatea sau mai grav,impostura şi o limită de sus-geniul- care de cele mai multe ori e vecin cu modestia. Vă pup! Otto Havran.

    RăspundețiȘtergere
  5. No name? Dat pe sub mână? Cine dracu v-a încoronat pe voi regine peste naufragiul propriului vostru talent? Judecaţi voi cine are talent şi cine nu? Talentul dragelor, nu se regăseşte în egală măsură la mai mulţi poeţi, există doar talentul unuia sau al altuia aşa cum şi talentul are o limită de jos-mediocritatea sau mai grav,impostura şi o limită de sus-geniul- care de cele mai multe ori e vecin cu modestia. Vă pup! Otto Havran.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, judec, ca de-aia mi-a dat Dumnezeu minte, sa judec cu ea. iar din textele pe care le-am gasit pe net, de prin 2009 si 2010 mi-am dat seama ca esti un poet slab. poate intre timp ai evoluat, poate iti pastrezi textele mai bune pt concursuri, asa cum strabunicii mei aveau un rand de haine bune pt duminica, poate poate poate. oricum, felicitari :) dar si in comentariul postat (de 2 ori, just in case) apari tot ca Anonim, noroc ca te-ai semnat la final. deci nu am gresit cu nimic, intr-un anume fel esti no name :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ahhh, intamplator am gasit articolul asta :))
    cred ca si anul asta va fi la fel
    l-am gasit si pe otto pe net, http://www.poezie.ro/index.php/author/0028912/Havran_Otto bun nivelul la craiova, hai felicitari :)) otto e un poetetiscian de o valoare certa, consumabila de altfel in concursuri deziluzorii
    ma rog, nu sunt un polemic redutabil! dar articolul ofera realitatea!
    traisca fantomele, traiasca otto :))

    RăspundețiȘtergere
  8. când sunt bani la mijloc, se mai fac aranjamente... o cunoştinţă a mea a participat la concurs... este o foarte bună poetă... dar, până nu voi citi poeziile premianţilor, nu mă pot pronunţa dacă a fost aranjament sau nu...
    totuşi, FELICITĂRI PREMIANŢILOR!

    RăspundețiȘtergere